Firar 30-årsdagen i Paris

Hej fina ni. Som ni vet överraskade Carl mig med en resa för att fira min 30-årsdag. Vi hamnade i PARIS! ❤️ Jag fick veta resmålet när vi var vid gaten och jag blev så glad! Carl hade till och med vikt mitt boardingpass så jag inte skulle kunna se destinationen när vi gick igenom alla kontroller. Han är bäst!

Jag har varit i Paris en gång tidigare när jag var typ 13 eller 14, då med min bror och mina föräldrar. Jag är så glad över att vara tillbaka och har redan fått ett superbra intryck av staden. Vi kom fram vid fyratiden igår, checkade in på vårt mysiga och fina hotell som ligger mitt i smeten och sedan strosade vi runt i stan i flera timmar. Så pampiga byggnader och mysiga gator. Vi åt middag på en fransk restaurang som heter Le Brun. Jag åt paté till förrätt och råbiff till huvudrätt. Och till det champagne och rött vin.

Efter middagen gick vi till en bar och drack en drink. Så kul att bara sitta och titta på folk. Många är riktigt tjusiga. Älskar det. Idag är det min 30-årsdag och vi har precis ätit frukost. Snart ska vi ut och turista lite. De flesta affärer är stängda så vi tänkte besöka Eiffeltornet och gå på ett museum. Sedan tar vi dagen som den kommer. Det känns bra att vara 30 ❤️?.